Εγγύηση και σέρβις

ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

Όροι της υπηρεσίας εγγύησης των συσκευών. Η περίοδος εγγύησης της smartphone συσκευής είναι 12 μήνες από το κατάστημα.

Η περίοδος εγγύησης ξεκινά από την ημερομηνία αγοράς και ισχύει για ζημιά που δεν αφορούν τα παρακάτω :

​ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΚΙΝΗΤΟΥ - Το κατάστημα δεν φέρει ευθύνη για το λογισμικό ROM το οποίο είναι εγκαταστεμένο στο κινητό από τον Κατασκευαστή του κινητού τηλεφώνου , μπορεί να το επιδιορθώσει μόνο με τις γνήσιες ROM που είναι διαθέσιμες  από τον Κατασκευαστή των κινητών . Για εφαρμογή και τοποθέτηση ROM από τον Χρήστη , η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη , και την ευθύνη τη φέρει  ο χρήστης του κινητού τηλεφώνου.

ΟΛΑ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΝΟΥ .

Συσκευή Φόρτισης ( Φορτιστής ) ;
Σύζευξη εισόδου – εξόδου ;
Κεραία.

Η εγγύηση ισχύει μόνο αν κατά την περίοδο της εγγύησης κατά την σωστή χρήση, το τηλέφωνο εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα .

ΠΡΟΣΟΧΗ
Το κατάστημα δεν παρέχει εγγύηση σε περίπτωση ζημιών που προκαλούνται από κακή χρήση , πτώση , χτυπήματα

Και σημάδια ,  επισκευές  από μη εξουσιοδοτημένα άτομα και εταιρείες , φόρτιση από άλλο τύπο φορτιστή που αγοράστηκε  από άλλη εταιρεία, καθώς και άλλες εξωτερικές επιρροές. Σε αυτές τις περιπτώσεις, οι επισκευές γίνονται για λογαριασμό του καταναλωτή και η εγγύηση ακυρώνεται , και εάν ο πελάτης δεν συμφωνεί με το τίμημα της επισκευής και τον χρόνο επισκευής τότε επιστρέφετε με έξοδα του Καταναλωτή . Η εγγύηση δεν ισχύει σε περίπτωση μεταπώλησης της συσκευής .

Τηλέφωνα εγγύησης εξυπηρετούνται  σε διάστημα τριάντα (30) εργάσιμες  ημέρες

Σε περίπτωση εργοστασιαλών βλαβών η εγγύηση αναγνωρίζεται εάν παρουσιαστεί  συμπληρωμένη και σφραγισμένη πρωτότυπη κάρτα εγγύησης που εκδόθηκε κατά την αγορά του τηλεφώνου. Ο IMEI  αριθμός, ο οποίος  καταγράφεται στην κάρτα εγγύησης πρέπει να ταιριάζει με αυτόν της  συσκευής. 

Για τα εμπορεύματα που αποστέλλονται μέσο courier, η όροι της  εγγύησης θα θεωρούνται αποδεκτοί  εφόσον δεν υπάρξουν αντιρρήσεις εντός επταήμερου διαστήματος . Το προβληματικό εμπόρευμα συσκευάζετε στην γνήσια συσκευασία του και αποστέλλετε στα σημεία επισκευών της εταιρείας << www.hedy.gr >> στο HASKOVO της Βουλγαρίας όπου είναι το κατάστημα και το SERVICE ή στην διεύθυνση: Διεύθυνση : Ελλάδα ,στην  ACS Αλεξανδρούπολης  Νικομήδειας Τ.Κ 68100 από όπου και προοθούνται στο κατάστημα HEDYCOMPUTERS LTD . Όλα τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον αποστολέα.

Τηλέφωνο για επικοινωνία για την Ελλάδα  : 6951082400 ή στο hedyphone@hotmail.com

Στις τηλεφωνικές συσκευές η εγγύηση δεν αφορά τα αξεσουάρ του προϊόντος (η μακροζωία της μπαταρίας και τα χαρακτηριστικά της εξαρτούνται εξολοκλήρου στην τήρηση των κανόνων χρήσης που αναφέρονται στο εγχειρίδιο του κατασκευαστή με το προϊόν) 

Η εγγύηση των μπαταριών είναι 6 μήνες.
Ο χρόνος εγγύησης της μπαταρίας ξεκινά από την ημέρα αγοράς και εφαρμόζετε σε βλάβες που δεν αφορούν τα παρακάτω στοιχεία :
Έλλειψη του αυτοκόλλητου της εγγύησης ;
Μη σωστή χρήση και λειτουργία  (Πτώση , Χτύπημα, βρέξιμο και άλλοι εξωγενείς επιδράσεις );
Φόρτιση με μη γνήσιο φορτιστή ;
Βλάβη στην φόρτιση του τηλεφώνου .
Η εγγύηση ισχύει μόνο εάν κατά την διάρκεια αυτής η μπαταρία με σωστή χρήση και εκμετάλλευση παρουσιάσει εργοστασιακή βλάβη . Σε αυτήν την περίπτωση η μπαταρία αντικαθιστάτε σε διάστημα 7 ( επτά ) εργάσιμων ημερών .  

Ο Ελάχιστος Χρόνος Αναμονής για επισκευές κινητών είναι στις 22 εργάσιμες ημέρες και σε περίπτωση μη διαθεσιμότητος ανταλλακτικού , μπορεί να αυξήθει έως και πάνω από 60 εργάσιμες ημέρες λόγο του ότι δεν μπορεί να υπάρχει stock ανταλλακτικών για όλα τα μοντέλα .